Soul Calibur V, πρώτες εντυπώσεις

Παίζω με την εμπορική έκδοση λοιπόν εδώ και μερικές ώρες και, ενώ ακόμη δεν έχω αντιμετωπίσει κόσμο online και δεν έχω φτιάξει με προσοχή και λεπτομέρεια δικούς μου χαρακτήρες, ορίστε τα πρώτα γρήγορα συμπεράσματα.

Εννοείται πως αυτό δεν είναι review. Αυτό θα έλθει σε μερικές μέρες. Σε bulletpoints, όσα αξίζουν αναφοράς μέχρι στιγμής:


1. Ολοκλήρωσα το Story Mode και… σχεδόν αδιάφορο. Καλώς ή κακώς στα fighting games δεν έχει και τόση σημασία η όποια “υπόθεση”. Κι ενώ το σεναριακό υπόβαθρο των Soul Calibur κάποτε τα διαχώριζε από άλλα fighting games, έτσι όπως αποδίδεται στο SCV – συγκεχυμένα, με τρόπο προβλέψιμο και cheesy, τίγκα στα κλισέ και ψευτομελό σε βαθμό σχεδόν εκνευριστικό – απλώς… δεν.

Όλοι θα ολοκληρώσουν το Story Mode για τους τέσσερις χαρακτήρες που αποκαλύπτει – Pyrrha Omega, Patroklos Alpha, Edge Master, Elysium – και δεν θα ξανασχοληθούν μαζί του. Μου πήρε 2 ώρες να το ολοκληρώσω χωρίς να κάνω skip καμία σκηνή, καθαρό gameplay από αυτό περίπου η μία ώρα και κάτι.


2. Το Legendary Mode που αποκαλύπτεται αφού ολοκληρώσει κανείς το Story Mode είναι όντως τόσο δύσκολο όσο λένε. Θα το παίξει αρκετός κόσμος για να αποκαλύψει τον Kilik, τον Algol και το μαχητικό στυλ του Evil Jin… και μετά θα το αφήσει. Απλώς δεν είναι διασκεδαστικό να τις τρως ΤΟΣΟ πολύ!

3. Το Character Creation Mode είναι όντως καλύτερο από του SCIV, περισσότερο ευέλικτο και λεπτομερές, όμως (α) αρχικά δεν έχει και τόσο υλικό, πρέπει να ασχοληθείς με τα άλλα modes για να αποκαλύψεις πολύ από αυτό και (β) πολύ από το υπάρχον υλικό έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το SCIV. Τεμπελιές, μαμά Namco… και σχέδια για πολύ DLC διακρίνω!


4. Ο έλεγχος είναι πολύ καλός, αλλά… έπρεπε να γίνει τόσο θέμα το sidestep; Είναι απλώς ταχύτερο και περισσότερο εφετζίδικο απ’ ότι το είχαμε πάντα στα SC, τίποτε παραπάνω. Όμορφα, ευκολότερα στη χρήση αλλά κατά βάση για το εφέ και τα Critical Edge, μειωμένη κατά πολύ η χρησιμότητα των Guard Impact. Τη βλέπω να έρχεται τη γκρίνια του community…

5. Πέντε ώρες πλέον ενασχόλησης και δυστυχώς έχω την αίσθηση ότι οι gamers που (α) δεν ενδιαφέρονται να παίξουν online ή (β) δεν έχουν φίλους αρκετά καλούς, ώστε να γίνονται τακτικά δυνατές συγκρούσεις, δεν θα αποσπάσουν αρκετές ώρες διασκέδασης από το SCV. Εξαιρώντας το Character Creation – αλλά εντάξει, ΠΟΣΟΥΣ χαρακτήρες πια να φτιάξει κανείς και για ΠΟΣΟ να παίξει μαζί τους τα ίδια modes; – η διάρκεια ζωής του τμήματος single player δεν υπερβαίνει τις 15 ή 20 ώρες. Max. Οι μαζοχιστές μπορούν, υποθέτω, να παίξουν το Legendary μέχρι δακρύων, αλλά και πάλι… χμ.

Περισσότερες εντυπώσεις, αύριο!